دموی گیم پلی بازی Gotham Knight 2022 منتشر شد

دموی گیم پلی بازی Gotham Knight 2022 منتشر شد

زمان مطالعه 2 دقیقه

دموی گیم پلی بازی Gotham Knight 2022 منتشر شد

دموی گیم پلی بازی Gotham Knight 2022 منتشر شد – سازنده بازی Gotham Knights بلاخره یه گیم پلی از بازی Gotham Knights به نمایش گذاشت و به برخی از سوالات (FAQ) نیز پاسخ داده است.

دقیقاً میتوانید همین زیر گیم پلی بازی Gotham Knight و مراحل دو شوالیه شهر گاتهام را مشاهده کنید.گیم‌پلی بازی اوایل امروز در 10 می به نمایش درآمد و با کارگردانی بازی برادران وارنر مونترال، جف النور، بازیکنان را در مورد آنچه که قرار است تماشا کنند راهنمایی می‌کند.

دموی گیم‌ پلی بازی Gotham Knights منتشر شد و Red Hood و Nightwing به بازی بدنام Court of Owls می‌پردازند. نسخه‌ی نمایشی گیم‌پلی نمایشی است برای اینکه چگونه دو شریک همکاری می‌توانند در یک ماموریت واحد در سبک‌های مختلف در Gotham Knights با استفاده از توانایی‌های خود برای مقابله با دادگاه جغدها مبارزه کنند.

هنوز مشخص نیست که این گفته های سازنده‌ی بازی Gotham Knights به معنای وجود مشکلات عملکردی و یا ایرادات دیگر در نسخه‌‌های نسل قبلی هست یا نه. علی رغم این که بر اساس گزارش‌ها فروشگاه پلی‌استیشن حالت کوآپ ۴ نفره را برای بازی Gotham Knights ذکر کرده بود که البته الان تغییر کرده است و  این بازی در حال حاضر تنها به صورت تک نفره و یا کوآپ آنلاین دو نفره میتوان بازی کرد و از چند نفره بازی کردن به صورت بومی (لوکال) نیز پشتیبانی نمی‌کند.

-تبلیغات -

این مقاله را به اشتراک بگذارید
نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *